2014年12月11日 星期四

停止說:我希望,並開始說:我將會

"The easiest thing in the world is to come up with an excuse not to do something. I found that the most important thing in life is to stop saying, I wish, and to start saying, I will." – David Copperfield, Magician

「世上最容易的是找藉口,我發現人生最重要的是停止說:我希望,並開始說:我將會。」

– 大衛‧考柏菲

沒有留言:

張貼留言