2014年12月8日 星期一

我只有今天,而我將會快樂。

"I, not events, have the power to make me happy or unhappy today. I can choose which it shall be. Yesterday is dead, tomorrow hasn’t arrived yet. I have just one day, today, and I’m going to be happy in it." – Groucho Marx, Comedian

「是我,不是事情,有能力決定我今天快不快樂,我可以選擇。昨日已逝,明日尚未到來,我只有今天,而我將會快樂。」– 格魯喬‧馬克思

沒有留言:

張貼留言